|
|
نوشته شده توسط : علی محمد
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: PPTXتعداد صفحات: 22حجم فایل: 435قیمت: 5500 تومان
بخشی از متن: توضیحات: فایل پاورپوینت کالایی شـدن دانشگاه و بازاریابی معناگرا ، در حجم 22 اسلاید قابل ویرایش.
بخشی از متن: اهمیت یک موضوع قبل از آنکه متأثر از مولفههای نظری باشد، نوعاً دغدغههای محقق میباشد. از آنجایی که مدرکگرایی در حال به اوج رسیدن میباشد
و گرایشات و احساسات بیهویتانه در افراد در حال افزایش میباشد
و یأس و نومیدی در برخی دانشجویان و اساتید در حال ریشه دوانیدن میباشد و... 1- کالایی شدن/کالاگرایی مفهوم اول: تسلط یا حاکمیت محصولگرایی در فرآیند تدوین و تکمیل مکاتب بازاریابی به این مفهوم که صرفاً به ویژگیهای کالا توجه شده و از منظر فروشنده به مشتری و محصول نگاه میگردد.
مفهوم دوم: کالایی نگریستن دانشگاه به این مفهوم که ما دانشگاه را یک کالا میبینیم با مختصات و ویژگیهایی که در محصول است. (کالا= Product)
مفهوم سوم: فقدان مزیتهای مستتر در محصول برای ایجاد حق انتخاب در مشتری به این مفهوم که ما دانشگاه را یک بعنوان یک کالای فاقد مزیتهای بیشتر دانسته و درنتیجه آن را نسبت به سایر محصولات ترجیح نمیدهیم. و...
فهرست مطالب: سوالات اساسی: 1- کالایی شدن چیست؟ 2- کالایی شدن دانشگاه چیست؟ 3- بازاریابی چیست؟ 4- بازاریابی معناگرا چیست؟ 5- معناگرایی چیست؟ 6- چه ارتباطی بین کالایی شدن دانشگاه با بازاریابی معناگرا وجود دارد؟
این فایل با فرمت پاورپوینت در 22 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.
![دانلود فایل](http://nafisfile.com/content/affbanner/buy.png) پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
:: برچسبها:
دانلود پاورپوینت کالایی شـدن دانشگاه و بازاریابی معناگرا,کالایی شـدن دانشگاه و بازاریابی معناگرا,کالایی شـدن دانشگاه,استاد,دانشجو ,بازاریابی,پاورپوینت کالایی شـدن دانشگاه و بازاریابی معناگرا,پاورپوینت کالایی شـدن دانشگاه ,پاورپوینت بازاریابی ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 ارديبهشت 1397 |
نظرات ()
|
|
|
|
|